sobota, 22. september 2012

A je v Porabju treba zamenjati tudi Porabce?




Ja! Po novih merilih novih slovenskih veleumov bo potrebno zamenjati tudi Porabce!!! Niso v redu. Ne odvijajo se stvari tako, kot je bilo zamišljeno. Ne ubogajo! Imajo mnenje! Pišejo pisma ministrom! Imajo argumente in razlage! In ni jim všeč, če nekdo, čigar mnenja ne cenijo, pljuva po njih in njihovem delu. Grozno za ta čas... Taki so kot zgornje fotografije. Grozno, grozno...

Petek zvečer, s sinom potujeva iz Porabja v Slovenijo. Telefon... Veš, pravi glas na drugi strani, oni iz soboškega vodovoda je na lokalni televiziji danes spet udrihal po Porabcih, po tebi, po vsem, kar delate v Porabju. Najprej bi bilo potrebno zamenjati tebe - morala bi imeti mandat kot diplomati - potem spremeniti še marsikaj. Slovenske organizacije so zanič, pa denar trošijo brez kontrole, pa ne znajo slovensko, on bi že naredil red... V glavnem - vse je narobe... Ja, take primitivne razlage, amaterskih poznavalcev porabskih razmer so mi znane. Tudi vem, da nimajo nič s stroko, poštenostjo, dostojanstvom, ampak so navadna podlost. Zakaj bi bilo potrebno zamenjati mene??? In kdo si ti, ki to razglašaš???

Jaz nisem v Porabju iz političnih razlogov, niti me sem ni poslala politika, ampak stroka. Moja služba je strokovna, profesionalna, tu, v tej službi, ni mandatov, političnih igric, paketov ugodnosti za partijsko lojalnost. Vedno sem delala pošteno, zavzeto, strokovno kompetentno in to so na šolskem področju pri mojem delu v Porabju cenili. In ne samo v šoli v Porabju, tudi v Budimpešti, kjer so se mi predstavniki madžarskih šolskih oblasti velikokrat zahvaljevali za naš slovenski strokovni prispevek k ohranjanju narodnostnega šolstva v Porabju.  Vedno pa sem odkrito, tudi kritično, povedala, če kaj ni šlo tako, kot bi moralo. Še danes sem kritična do pomanjkanja slovenskih govornih navad med Porabci, posebej na šolskem in kulturnem področju. In bom vedno do tega kritična, saj je moj moto vedno in povsod bil: Česar ne delaš sam, ne zahtevaj od drugih!

Mandat kot diplomati? Super! Plača diplomata, palača v Monoštru, seveda z ustreznim osebjem, avto s šoferjem, ki te vozi, kamor želiš, tudi po privatnih rekreativnih, nakupovalnih in drugih dogodkih, če rastejo gobe, tudi v gozd - takoj sem za!!! In potem odidem in me Porabje več ne zanima. Še telefona ne dvignem, če me kliče kdo iz nekega Porabja oziroma nimam časa, če me kdo iz porabskih zgodb pride obiskat. Konec!!! Seveda te vrstice nimajo nobene zveze z aktualnim monoštrskim slovenskim generalnim konzulom, vse to se je dogajalo pred njim. Aktualni monoštrski slovenski konzul je človek, ki zna prisluhniti, povprašati, upoštevati nasvet, mnenje in se potruditi. Take predstavnike slovenske države si želijo tudi Porabci. Torej - prisluhniti njim, njihovim potrebam in željam, svetovati, pomagati, spodbujati. Vse to počnem v Porabju tudi jaz. In - zakaj bi me bilo potrebno zamenjati? Bom dobila odgovor??? Srčno upam in verjamem, da tisti, ki so me v Porabje poslali, že vedo, zakaj so me. Prav tako verjamem, da je porabsko mnenje na moji strani. Oni amaterski kritik na vaški televiziji pa naj tudi pove - če ve - zakaj to počne. In - kolega - kako nas boš zamenjal prav vse s Porabci vred????????????????????????

Ni komentarjev:

Objavite komentar